Més futbol

El davanter de l'Sporting Marcos, en forma, desafia el Sant Andreu

El Sant Andreu s'enfrontarà aquest matí a l'Sporting Maonès, l'únic equip que va ser capaç de derrotar els andreuencs en tota la primera volta de la temporada passada (2-0), una derrota que va tallar una ratxa de 14 jornades invictes. A més, a la gespa de Bintaufa trobaran un vell conegut, el davanter Marcos Jiménez, que juntament amb Trujillo han fet un inici de lliga espectacular i entre els dos han aconseguit set dels vuit gols que ha marcat l'equip menorquí. «Tant de bo marqui molts gols, perquè me n'alegraria. És un noi encantador, amb qui tinc una grandíssima relació, independentment de l'àmbit esportiu i de si aquí ha tingut més o menys continuïtat, però tant de bo triomfi», diu el tècnic andreuenc, Natxo González. I és que tot i que en la seva primera temporada al Narcís Sala (la de tercera) va marcar 11 gols en 25 partits, l'any següent va marxar cedit a l'Oriola (6 gols). El curs passat va tornar, però Máyor i Keko li van barrar el pas (3 gols en 20 partits).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció