Més futbol

REGIONAL PREFERENT

El Morell acusa una mala primera part i cau contra el Marianao

El Morell no va poder acon­se­guir la quarta victòria con­se­cu­tiva i es va veure sorprès al camp del Mari­a­nao Poblet. Els locals van sor­tir molt forts des del pri­mer minut i van sor­pren­dre un ador­mit Morell amb un gol mati­ner. Després de la represa, els tar­ra­go­nins van sor­tir més bé, però un con­tra­a­tac va aca­bar amb el 2-0. El gol de Pol va arri­bar tard per als more­llencs.

MARI­A­NAO POBLET 2

MORELL 1

MARI­A­NAO POBLET: Ati­ega, Nico, Isaac (Gar­cia, 72'), Ivo, Pere, Jorge (Sito, 51'), Romo, Johnny (Àlex, 78'), Mar­cos (Víctor, 56'), Héctor (Futre, 81') i Toñín.

MORELL: Àlex, Sori­ano (William, 78'), Ton, Mer­ca­der, Ferri, Munta, Pol, Edu (Budesca, 70'), Tiko (Pere, 45'), Ismael (Cañas, 45') i Cazorla.

GOLS: 1-0 (8') Ivo. 2-0 (69') Víctor. 2-1 (88') Pol.

ÀRBI­TRE: Muñoz Baquero. T.G.: Als locals Jor­que, Ati­eda i Futre; i al visi­tant Pere. T.V.: Cap.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.