1a divisió

El Vila-real idea una copa remunerada

El president del Vila-real, Fernando Roig, ha dissenyat una proposta per revifar la copa del Rei i l'economia dels clubs. En el marc de la proposta del nou repartiment dels drets televisius, el dirigent vol destinar 15milions d'euros a repartir equitativament entre tots els participants a partir de setzens. Amb el sistema proposat, el vencedor del torneig podria embutxacar-se 3,7 milions. Els premis es repartirien de la manera següent: 100.000 euros per participar en els setzens, 600.000 en els vuitens, 400.000 en els quarts, 800.000 en les semifinals, 2,2 milions en la final.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció