3a divisió FEF

L'Ascó vol un canvi de dinàmica contra el Masnou

Després de la balsàmica victòria de dimecres al camp del Palamós, l'Ascó necessita confirmar les bones sensacions amb una altra victòria a casa contra el Masnou. El fet d'haver trencat una ratxa de tretze partits sense conèixer la victòria ha donat tranquil·litat a l'equip riberenc, que afronta el partit amb les baixes de Xavi Tosas, Besora i Dani Redondo per lesió. La nota positiva per a Mauro Ravnich és que recupera Mauri i Felip després d'haver complert les seves respectives sancions. El porter lleidatà tornarà, doncs, a l'onze titular en detriment de Cabacés, que va debutar aquest dimecres i va fer un bon paper. El rival d'aquest migdia, el Masnou, arriba en hores baixes ja que en els últims set enfrontaments només ha aconseguit tres empats.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció