Territorial

L'expulsió pesa massa

EL CATLLAR

1

ALCARRÀS

2

EL CATLLAR:

Salguero, Àlex, Martorell, Raúl, Fran (Pena, 85'), David, Huete, Armengol (Dani Garcia, 65'), Juli, Ferri (Dani Bello, 66') i Alberto.

ALCARRÀS:

Ballesteros, Escura, Juanjo, Visa, Domi (Fèlix, 35'), Viladegut (Bonet, 42'), Chapi, David, Lluís (Cases, 90') i Òscar (Gilart, 90').

GOLS:

1-0 (19') Ferri. 1-1 (49') Lluís. 1-2 (75') David.

ÀRBITRE:

Aguilera Escalera.
T.G.:
Als locals Ferri, Martu, Alberto, Raúl i Dani Bello i als visitants Lluís, Juanjo, Visa, Ballesteros, Cases i Fèlix.
T.V.:
Doble amonestació al local Àlex (30').

La segona groga al jugador del Catllar Àlex, poc abans del descans, va acabar sent decisiva en la derrota dels tarragonins contra l'Alcarràs. Fins llavors, el Catllar havia disposat d'un repertori d'ocasions i s'havia avançat amb una rematada creuada de Ferri després d'una passada a l'espai d'Alberto. Amb un home menys, el Catllar va poder resistir fins al descans, però només de començar la segona meitat, els lleidatans ja van anivellar el resultat. La rigorositat arbitral va marcar la tònica de tot el partit –onze targetes grogues–, el qual es va decidir a un quart d'hora del final gràcies a una diana de David. Amb aquest resultat, els tarragonins tornen a ocupar la cua de la classificació.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció