Més futbol

Juan Carlos decideix el partit entre l'Olesa de Montserrat i el Rubí

El Rubí va guanyar al camp de l'Olesa gràcies a una diana de Juan Carlos en la segona meitat. El matx va ser molt igualat i, de fet, en la primera part només Manolo Casto en el minut 33 hauria pogut marcar, però la pilota va sortir vorejant el pal esquerre. Després de la represa, els visitants van tenir una clara oportunitat abans del gol: una rematada de cap en el minut 79. I en el minut 81 Juan Carlos va engaltar un xut amb la cama esquerra i va marcar el 0-1, i va donar així els tres punts al Rubí.
OLESA
0
RUBÍ
1
OLESA DE MONTSERRAT:
Coca, Guarch, Denis, Arquisuelas, Fité, Uri, Manolo Casto, Solé, Pau (Isma, 85'), Peque (Carlos, 77') i Àlex Rosas (Miki, 71').
RUBÍ:
Suriñach, Jimmy, Pol, Vaio, Serrano, Germán (Juan Carlos, 71'), Fermo (Pedro, 62'), Galisteo, Toni, Fernando (Cantó, 85') i Montoro.
GOL:
0-1 (81') Juan Carlos.
ÀRBITRE:
López Martínez.
T.G.:
Als locals Sergi Solé i Manolo Casto, i als visitants Galisteo i Pol.
T.V.:
Al local Manolo Casto (66') per doble amonestació.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció