Més futbol

1a REGIONAL

Plantada del Vilassar de Dalt

Els jugadors del Vilassar de Dalt es van asseure a la gespa durant un minut en l'últim partit contra el Carmel, en què els verd-i-blancs van guanyar per un còmode 4-1, com a protesta pels fets succeïts en l'anterior partit de lliga al camp de l'Equipo Ja, en què el Vilassar de Dalt només va obtenir un empat (1-1), fet que va propiciar que perdessin el lideratge de la categoria. El conjunt maresmenc reclama que en aquell enfrontament els locals van presentar una alineació indeguda en què hi havia Marc Campa, sancionat, amb la fitxa de Miguel Ramos Rueda, i així ho han fet arribar al comitè de competició, que ha desestimat els recursos presentats pel Vilassar de Dalt. Ara el club ha denunciat els fets i ha presentat proves al comitè d'apel·lació.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció