Girona

2a DIVISIÓ A

GIRONA

L'acumulació de treball arriba a Navata

L'equip de Raül Agné comença avui una estada amb set dies de dues sessions i dos partits, a Peralada i a Olot

El Girona comença avui l'estada de pretemporada a les instal·lacions del Torremirona Golf de Navata, on va arribar ahir després del partit a l'Escala. Durant deu dies, a Navata s'hi concentrarà la principal acumulació de treball dels gironins. El cos tècnic ha preparat set jornades amb dues sessions d'entrenament, a dos quarts de 10 del matí i a les 6 de la tarda. Els jugadors només s'estalviaran la doble sessió el dimecres 27 (un sol entrenament al matí) i els dos dies en què hi ha programats amistosos, al camp del Peralada (diumenge) i a Olot, el dissabte 30. Després del duel contra el conjunt garrotxí, l'equip tornarà cap a Girona. Dels jugadors que van començar la pretemporada, només faltaran a l'estada els lesionats Acuña i Robert Ramos.

A porta tancada.

Els entrenaments del Girona durant l'estada seran a porta tancada. La mesura, proposada pel cos tècnic, es podria allargar fins i tot durant la temporada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció