2a DIVISIÓ A
GIRONA
Dualitat en el patrocini
L'entrada de San Miguel permet a Disbesa-Darnés fer el pas endavant
El grup apuja l'aportació i lluirà una marca pròpia a la samarreta
El pas endavant que el grup Disbesa-Darnés fa fins a convertir-se en el patrocinador principal del Girona té com a empenta una altra empresa, San Miguel. La marca de cervesa, que és la que distribueix el grup gironí, s'involucra de ple en el projecte del Girona tot i que no serà el seu logotip el que lluirà a la samarreta de l'equip. Serà La Flor del Café, marca pròpia del grup distribuïdor, la que rellevarà el logotip del Patronat de Turisme Costa Brava.
«El grup Disbesa-Darnés sempre ha estat al costat del Girona a segona A i fa un salt. Els estem molt agraïts», va comentar Ramon Vilaró. El president, com va fer també el director general del grup, Pau Figueras, va agrair les gestions de Jordi i Toni Miró. «Podem ser el patrocinador principal del Girona, cosa que no hauria estat possible sense San Miguel», va explicar Figueras.
En la presentació de l'acord, no es va revelar la xifra de patrocini. «L'aportació serà molt més important que la que vam fer l'any passat», va dir Figueras. «Estem molt contents amb la xifra», hi va afegir Vilaró. L'aportació que la Diputació va garantir al Girona com a subvenció per al 2011 era de 160.000 euros.
L'acord és per una temporada, renovable l'estiu que ve. Inclou també una campanya d'imatge a Montilivi de San Miguel, que rellevarà una altra cervesa fins ara amiga del Girona, Moritz.
A més de La Flor del Café a la samarreta, la marca Disbesa es veurà a la part posterior dels pantalons, en què es reubicarà (al davant) el logotip del patronat.