La porta de la Costa Brava
Més enllà de l'acord futbolístic, en la presentació duta a terme ahir a l'ajuntament de Palamós va sorgir més d'una vegada la idea d'unir esforços amb totes les poblacions properes, tant del Baix Empordà com del sud del Gironès, per obtenir un benefici de la participació del Llagostera en el futbol professional: “Tenim voluntat que l'acord vagi més enllà del món esportiu. Que tinguem futbol de 2a A a Palamós també tindrà un impacte econòmic. Ja hem començat a pensar campanyes conjuntes entre les poblacions properes per tal de potenciar l'economia de la zona”, va assenyalar l'alcaldessa palamosina. La futura visita d'equips que mouen una massa d'aficionats considerable, com poden ser el Betis, el Racing de Santander i l'Sporting de Gijón, entre altres clubs, es veu des de la població del Baix Empordà com una oportunitat per mantenir el turisme i els locals que en viuen (restaurants, hotels, etc.) actius durant la resta de l'any.
Maria Teresa Ferrés va confirmar que ja ha tingut converses amb el teixit empresarial de la zona i que les sensacions que li han transmès són bones: “Hi ha hagut un primer contacte, però a partir de la setmana que ve em reuniré amb ells per concretar coses. És una bona oportunitat per a la marca Costa Brava.”
Des de Llagostera, on les últimes temporades ja s'ha aprofitat la bona trajectòria de l'equip de futbol per donar a conèixer el poble i algunes de les activitats que s'hi fan, com la Fira del Bolet i les campanyes gastronòmiques, també volen unir esforços amb Palamós per tal de treure profit del nou escenari a la 2a divisió A: “Som la porta d'entrada a la Costa Brava i ara tenim una magnífica oportunitat per potenciar tot el que es fa en aquest territori”, va destacar l'alcalde, Fermí Santamaria.
En els primers cursos a la 2a divisió A, el Girona també es va vincular a la marca Costa Brava i fins i tot va lluir el logotip en la samarreta.