Adequant l'escenari
El Nou Municipal de Palamós tindrà de nom Estadi Municipal Palamós Costa Brava
Les oportunitats que apareixen per jugar a segona A ajuda el Llagostera a firmar amb Citylift
L'arribada del Llagostera a la Costa Brava, i concretament a Palamós, continua produint canvis i evolucions a la població. Aprofitant l'incentiu que suposarà per a la demarcació l'aterratge del club llagosterenc i la caravana que comporta el futbol professional, l'Ajuntament palamosí ha proposat als dos inquilins del Nou Municipal de Palamós un canvi en la denominació de l'estadi. Després que les dues entitats hi van expressar la seva conformitat, el camp passarà a anomenar-se Estadi Municipal Palamós Costa Brava per aprofitar tots els inputs que es generin a partir d'ara i ajudar a la potenciació de la marca Costa Brava i la de la mateixa població: “L'objectiu és exportar arreu el nom Costa Brava lligat al nom Palamós, tenint en compte el fet que el Llagostera jugarà els seus partits de segona A al nostre camp, i això tindrà molt de ressò en diversos mitjans de comunicació d'arreu de l'Estat”, explicava l'alcaldessa de Palamós, Maria Teresa Ferrés, sobre aquesta nova denominació per a l'estadi municipal: “Des de l'Ajuntament hem cregut oportú donar un nom adequat al nou camp de futbol, amb la intenció que aquest tingui una projecció nacional amb el Llagoster i el Palamós i internacional amb el torneig de futbol de base Mediterranean International Cup (MIC) per Setmana Santa”, afegeix l'alcaldessa. La nova denominació es farà efectiva el proper 17 d'agost coincidint amb els actes de celebració dels 25 anys de la inauguració del camp amb el partit amistós que disputaran el Palamós i el Girona corresponent al trofeu Vila de Palamós, en què es farà un homenatge a la plantilla i al cos tècnic que el van inaugurar. És una evidència que l'arribada de Llagostera permetrà a la població costanera recuperar l'ambient de futbol de nivell com ja va viure fa 25 anys durant les sis campanyes del Palamós a la segona A. I és que el consistori ha vist com una oportunitat única l'acció publicitària a través de l'esport.
Citylift, nou patrocinador
Jugar a segona A obre portes a molts clubs, i el Llagostera no en serà cap excepció. El creixement exponencial de l'entitat respecte a la categoria en la qual competeix ha permès al club presidit per Isabel Tarragó firmar un acord de patrocini amb Citylift, empresa especialitzada en el món dels ascensors i amb seu central a Girona. La posada en escena de l'acord es farà avui, a la biblioteca Julià Cutiller de Llagostera (a les 12.00 h) i inclourà l'entrada de Cayetano Pérez Ortiz, el director general de Citylift, en l'organigrama del club com a màxim responsable de màrqueting i comunicació i membre de la junta directiva. Citylift, una de les empreses de referència en el sector dels ascensors, serà el patrocinador principal del Llagostera i tindrà el seu lloc preferent a la part frontal de totes les samarretes del club.
Renovació de la imatge
Els canvis en l'evolució del Llagostera s'acceleren, fet que també afectarà la imatge del club, que vol renovar-se i adequar-se afegint modernitat i dinamisme a les diferents eines. La integració de les xarxes socials, un nou web i diferents accions per potenciar la participació dels aficionats i involucrar els jugadors són les primeres idees de l'entitat, que sap que té davant seu una oportunitat única de créixer, com ha fet en les últimes temporades.
El Llagostera no s'atura i, o bé amb consonància amb Palamós, o bé pel seu compte, s'ha adonat que l'oportunitat de competir en el marc del futbol professional no la pot deixar escapar. En els temes més esportius s'obren incògnites de difícil anàlisi, però en l'àmbit del club, marca i institució, el club llagosterenc no farà un pas endavant durant aquest curs, sinó que en farà múltiples, i en totes les direccions.