“Ho somiem, ho fem”
Novetats. El Llagostera presenta un nou disseny de l'escut, una nova imatge, un lloc web, un espot publicitari i un patrocinador en un acte públic
El Llagostera va accelerar ahir al matí engegant una sèrie d'accions encaminades al creixement de l'entitat, la reposició de la marca i la modernització de molts dels seus elements de comunicació, com el lloc web –que veurà la llum en els proper dies–, el redisseny del seu escut, diversos elements gràfics i un espot publicitari amb el lema Ho somiem, ho fem per donar una empenta a la campanya de captació de socis que ja va posar en marxa el club presidit per Isabel Tarragó fa escasses setmanes.
Esportivament, el Llagostera no té aturador, i després d'aconseguir set ascensos de categoria en els darrers deu cursos, institucionalment, l'equip de poble s'ha d'adequar a l'entorn en el qual competeix: “Qui ens hauria dit que avui estaríem gestionant i jo presidint un club a la segona divisió A... No tenim cap dubte que el club el que ha de fer és gaudir d'aquest moment”, explicava la presidenta del club llagosterenc en l'inici de la roda de premsa per presentar les novetats. I com un dels plats forts es va oficialitzar l'acord amb l'empresa d'ascensors Citylift com a patrocinador oficial per aquesta primera campanya a segona A: “Per a nosaltres és un plaer acompanyar el primer equip del Llagostera en aquesta aventura, però sobretot a tots els equips de base del club, per a qui tots els nens, la cultura de l'esforç de l'entitat ha de ser un exemple”, deia Cayetano Pérez, director general de Citylift i també membre de la junta directiva del club i responsable de màrqueting i comunicació. El mateix Pérez va ser l'encarregat de mostrar les novetats, com la nova imatge de l'escut, més modern, amb una altra tipologia i en diversos formats per a l'ús específic; noves propostes de marxandatge; un nou impuls a la botiga on line; disseny de cartells amb imatges i eslògans contundents –el club té previst col·locar-los en busos i cabines telefòniques–, carnets innovadors i modernitzats i un nou web potent en el qual les xarxes socials tindran un paper destacat en l'entorn El món Llagostera. L'acte va acabar amb el vídeo promocional per a la captació de socis amb un nen com a protagonista i el missatge final: “Ho somiem, ho fem.” L'ambició que acompanya el Llagostera en les darreres temporades.