1a divisió

El pragmatisme de l'Atlético

1a divisió. El conjunt ‘colchonero', sòlid i efectiu, s'imposa al feu de l'Elx i agafa embranzida aconseguint la cinquena victòria consecutiva

ATLÉTICO2


ELX0


Diego Simeone insisteix, no mira amunt, però sobre la gespa el seu equip no diu el mateix. Continua guanyant, sent sòlid i tirant els partits endavant com feia l'any passat, en què va proclamar-se campió. Ahir, al Martínez Valero, l'Atlético va fer una nova demostració d'efectivitat per derrotar (0-2) l'Elx i dormir en la segona posició de la taula.

El matx va ser pla, espès, i els colchoneros tenen una arma perfecta per desencallar aquestes situacions: la pilota aturada. José Giménez va culminar una fantàstica jugada assajada després d'un córner i va aplanar el camí dels blanc-i-vermells. Sense estridències, el conjunt de Simeone va ser molt pràctic, va madurar el partit i, després del descans, Mario Mandzukic, que acumula 12 gols en totes les competicions, va aprofitar una assistència de Gabi per definir el duel.

ELX: Tyton, Suárez, Lombán, Enzo Roco, Cisma, Mosquera, Fajr, Pasalic (Cristian Herrera, 60'), Coro (Fragapane, 66'), Jonathas i Víctor Rodríguez (Álvaro Giménez, 83'). ATLÉTICO: Moyá, Juanfran, José Giménez, Diego Godín. Siqueira, Tiago, Gabi, Raúl García, Arda Turan (Raúl Jiménez, 80'), Koke i Mandzukic (Griezmann, 74'). GOLS: 0-1 (16') José Giménez. 0-2 (53') Mandzukic. ÀRBITRE: Bikandi Garrido (col·legi basc). Va ensenyar targeta groga a Enzo Roco i Jonathas, per als locals.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció