2a divisió A

Procés de liquidació a Albacete.

El jutjat d'instrucció número 3 d'Albacete ha nomenat un administrador judicial perquè s'encarregui de gestionar l'entrada de l'Albacete en la fase de liquidació, que va sol·licitar el mateix club. El president de l'Albacete, José Miguel Garrido, diu que han hagut de recórrer al procés per la nul·la voluntat negociadora de l'Agència Tributària. “El procés podria demorar-se sis mesos, cinc anys o qui sap quan”, va dir el president.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció