Un impacte irrisori
Estrena. El concurs per les xarxes socials vinculat al segon equipament, que el Girona va decidir estrenar jugant com a local, només va tenir un participant
El Girona va anunciar ahir el nom de l'aficionat (Alfred Bota) que va guanyar el concurs del segon equipament del Girona, vinculat amb l'estrena de la samarreta que combina el blau fosc i el negre i que l'equip va estrenar contra el Saragossa, en un fet sense precedents, el de no vestir la blanca-i-vermella jugant com a local a Montilivi. Els aspirants a guanyar el concurs, que té com a premi veure el Girona-Lugo des de la llotja presidencial i l'escalfament previ dels jugadors des de la mateixa gespa, s'havien de fotografiar amb la nova samarreta i publicar-la per Instagram o Twitter. Amb una etiqueta (#segonaequipació) que, segons es podia comprovar ahir a aquestes dues xarxes socials, no va tenir cap més ressò que la piulada del guanyador i els cartells promocionals que havia fet el club els dies previs al partit. El vencedor del concurs, per tant, era l'únic que hi va participar.
El Girona va decidir estrenar la segona samarreta com a local –a camp contrari, sempre ha jugat amb la blanc-i-vermella o la groga, entre altres coses perquè la blava i negra no havia arribat en les primeres jornades– conscient que la resposta seria modesta. El mateix dia del partit contra el Saragossa, es van vendre a Montilivi algunes samarretes com les que estrenaven els jugadors, però l'impacte va ser ínfim.
La primera, acabada
El Girona està força limitat d'estoc per vendre equipaments oficials. Per exemple, les samarretes blanca-i-vermella que venia tant a les oficines del club com a través del seu lloc web oficial estan esgotades. El club està pendent de rebre'n més de la marca que els les subministra. A més de les oficines del club, on hi ha un racó amb productes del club, el material esportiu oficial es pot comprar a la botiga Wala.