Objectiu: mobilitzar els aficionats
Pobra assistència. El Girona començarà, contra el líder, el Leganés, una campanya per revertir l'escàs seguiment dels partits a casa
El Girona comença avui una campanya per mobilitzar la seva afició amb vista a la visita del líder, el Leganés, en el pròxim partit que disputarà a Montilivi (20 de març, jornada 30). L'objectiu del club és revertir l'escassa assistència al camp –una de les més pobres de la segona divisió– malgrat la bona marxa de l'equip en les últimes jornades, que s'ha situat en la novena posició de la classificació, a només tres punts de la fase d'ascens.
4.036,2 de mitjana
Diumenge passat, per exemple, es va registrar la quarta pitjor entrada de la temporada (3.787), tot i que el Girona va fer un dels millors partits a casa, contra el Mirandés (2-0). La millor assistència a Montilivi correspon, fins ara, al partit contra el Llagostera (jornada 6), amb 4.832 espectadors. La pitjor es va registrar en la visita del Valladolid (jornada 19), amb només 2.930 espectadors. El total d'espectadors a Montilivi en 15 partits és de 60.543, que fan una mitjana de 4.036,2 per partit.
Contra el Leganés, doncs, cada soci de l'entitat podrà comprar fins a dues entrades addicionals, amb preus de 5 euros (gols) 10 euros (preferent) i 25 euros (tribuna). La compra s'haurà de fer de manera anticipada a les oficines del club des d'avui i fins al divendres abans del partit.