Nàstic

Futbol

Segona divisió A

El Nàstic compleix i venç per la mínima en un partit descafeïnat

Des del punt de penal. Un gol des dels onze metres de Juan Muñiz en el darrer tram del matx va permetre als homes de Vicente Moreno imposar-se al seu filial, força batallador

El Nàstic va com­plir i va impo­sar-se per la mínima en la segona cita de la pre­tem­po­rada: un amistós con­tra el seu filial a Salou. El matx, molt pròxim a un entre­na­ment, va ser­vir perquè Vicente Moreno i Mar­tin Posse fes­sin pro­ves amb els seus juga­dors. Així, van debu­tar Dje­tei i Rhar­sa­lla amb la samar­reta grana. En el pri­mer temps va man­car la inten­si­tat necessària per gene­rar perill. D'oca­si­ons, n'hi va haver ben poque­tes, ja que les dues defen­ses van rut­llar. Ho van inten­tar Mossa i Step­hane Emana per al Nàstic, però no van estar encer­tats. A la represa, els pupils de Vicente Moreno van fer un pas enda­vant i van tro­bar força espais, sobre­tot en incur­si­ons de Jean Luc, Cláudio i Kaka­badze. En aquest con­text, el Nàstic va domi­nar davant una Pobla que va anar cedint el domini del par­tit amb el pas dels minuts. Així, en el 81', el gol va arri­bar en un penal pro­vo­cat per Rayco i trans­for­mat per Muñiz.
Pit­bull no segueix
Un cop fina­lit­zat el matx, el Nàstic va anun­ciar que l'ata­cant bra­si­ler Cláudio Pit­bull, a prova les dar­re­res dues set­ma­nes, no se seguirà entre­nant amb l'equip i, per tant, no par­ti­ci­parà en el pro­per amistós dels grana; dime­cres a Ascó (19.30 h).

NÀSTIC1
LA POBLA MAF.0

NÀSTIC: Ondoa, Mossa, Molina, Iago, Gerard Valentín, Madinda, Aburjanja, Cristian Lobato, José Carlos, Nacho i Stephane Emana. També van jugar: Reina, Ferran Giner, Pablo Marí, Djetei, Kakabadze, Zahibo, García, Jean Luc, Muñiz, Cláudio, Rharsalla i Rayco. LA POBLA DE MAFUMET: Perales, Gabriel, Roger, Vadillo, Dani, Cala, Adrián, Rayco, Roger, Ojeda i Rodrigo. També van jugar: Alberto, Pol, Matej, De Nova, Oscar, Miguel, Iker, Jesús, Ion, Gestí i Ivan. GOLS: 1-0 (79') Muñiz, de penal.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)