Debut victoriós
Pretemporada. El Figueres s'estrena amb una victòria al camp de l'Armentera en el primer partit de l'era Chicho
La diferència de categoria entre el Figueres i l'Armentera deixava entreveure pocs dubtes sobre el resultat final del primer amistós de la pretemporada. Els figuerencs, de fet, van tardar molt poc a obrir el marcador. Pedro, en el primer minut de partit, va ser l'encarregat de marcar el primer gol –no oficial– de l'era Chicho. Amb les baixes rellevants de jugadors com Cunill, Serramitja, Masó i Revert, el partit va permetre que altres jugadors es mostressin. De fet, abans del descans, van ser Varese (33') –poc acostumat a fer gols des de la seva posició de lateral– i Ivan Vargas (35') –davanter procedent del juvenil que està previst que surti cedit–, qui van situar el 0-3 al marcador. En la segona meitat l'Armentera també va tenir el seu moment d'alegria, quan en el 53' Molins va superar el porter Pau Valeros i va fer el 3-1. Abans del xiulet final, Olibera es va fer en pròpia porteria l'1-4 definitiu (85'). En el partit, Chicho va comptar amb els juvenils Marcos i Pep.
L'ARMENTERA1
FIGUERES4
L'ARMENTERA: Reixach, Rubio, Olibera, Murillo, Sancho, Sampol, Espinosa, Redaño, Molins, Sabartés i Velasco. També van jugar: Lupiañez, Casamiquela, Criado, Nizar, Marcos, Velasco, Fernando i Barroso. FIGUERES: Bartrina, Varese, Ian Vila, Sergi Romero, Genís, Pitu Labrador, Pedro, Maik, Adrià Casanova, Pep i Vargas. També van jugar: Pau, Quimo, Marcos, Venzal, Pitu, Ferrón, Moha i Ritxi. GOLS: 0-1 (1') Pedro. 0-2 (33') Varese. 0-3 (35') Ivan Vargas. 1-3 (53') Molins. 1-4 (85') Olibera, en pròpia porteria. ÀRBITRE: Lopez Noguera. COMENTARI: El partit va posar fi a l'estada que ha fet aquesta setmana el Figueres al municipi de l'Armentera.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.