2a divisió FEF

Adaptat a una nova realitat

2a divisió B. Sascha, un clàssic dels últims anys a tercera, ha debutat en la categoria de bronze jugant-ho tot amb el Gavà, amb el qual va encetar el seu compte golejador la jornada passada

Després de sis tem­po­ra­des i més de 30 gols a ter­cera divisió, enguany Sascha Andreu ha fet el salt a segona B. El davan­ter bar­ce­loní va pujar amb el Prat però ha debu­tat amb el Gavà, on acom­pa­nya Boris Garrós, un vell com­pany de bata­lles, a la punta de llança. De moment, les coses no van del tot mala­ment. L'equip va començar amb una gar­ro­tada, però ha enca­de­nat tres empats de mèrit. L'últim, al camp de l'Atlètic Bale­ars, on Sascha va mar­car el seu pri­mer gol a segona B. “Per­so­nal­ment estic satis­fet perquè ho estic jugant tot i diu­menge vaig tenir l'encert de mar­car”, relata el davan­ter del Gui­nardó, que també creu que el Gavà ha començat de forma posi­tiva: “És cert que encara no hem gua­nyat, però després de rebre el cla­te­llot de la pri­mera jor­nada, hem anat millo­rant par­tit rere par­tit i hem acon­se­guit tres empats con­tra rivals d'enti­tat.” És per aquesta raó que el juga­dor, de 30 anys, és ambiciós: “Som humils perquè aca­bem d'arri­bar a la cate­go­ria i hi ha molt nivell, però hem demos­trat que som com­pe­ti­tius a qual­se­vol camp i, gua­nyant un parell de par­tits, tam­poc no tenim sos­tre.”

Aco­bla­ment ràpid

Després de com­pe­tir més d'un lus­tre a ter­cera, i venint ante­ri­or­ment de pri­mera cata­lana, la segona B era un esce­nari des­co­ne­gut per a Sascha, que relata els can­vis que ha vist: “Es nota sobre­tot un salt en l'aspecte físic, hi ha molts rivals que vénen del fut­bol pro­fes­si­o­nal i estan forts com una roca, però en aquest aspecte tinc la sen­sació que he millo­rat amb la pre­pa­ració dels últims mesos i m'he tro­bat molt bé.” Un altre canvi que ha notat amb el salt de cate­go­ria són els esce­na­ris en què toca jugar. “A segona B hi ha camps on va força gent i també clubs amb grans infra­es­truc­tu­res. Fer els des­plaçaments i com­pe­tir en aquest con­text és molt esti­mu­lant”, con­clou l'ata­cant.

LA FRASE

Ja m'havien dit que em podia adaptar bé a 2a B i m'he vist bé. Això sí, hi ha un salt, sobretot en l'aspecte físic i en un entorn més professional
n
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)