1a femenina

Tot a punt per a l'Atlético

1a divisió femenina. El Barça guanya al difícil camp del València i afrontarà el vital duel contra les madrilenyes al davant en la taula

El Barça va fer la feina i, en espera del que faci avui l'Atlético con­tra el Tene­rife Sud, es jugarà la lliga con­tra les blanc-i-ver­me­lles la set­mana que ve. I això que les blau­grana tenien un difícil test al camp del València que van superar gràcies a un soli­tari gol de Marta Unzué.

El res­pecte mutu entre els dos equips es va veure en els pri­mers 45 minuts, de molta igual­tat i poques oca­si­ons de gol. Les blau­grana van tenir una mica més la pilota, però el València, l'equip menys gole­jat de la lliga (9), es mos­trava segur espe­rant al dar­rere. I de fet, la millor ocasió va ser xe, amb una rema­tada al tra­ves­ser de Zor­noza (27'). En la represa, el par­tit es va ani­mar i les oca­si­ons es van mul­ti­pli­car en les dues por­te­ries. Però l'única que la va encer­tar va ser la capi­tana Marta Unzué, que va donar tres punts d'or al Barça en un córner.

VALÈNCIA 0 BARÇA 1

VALÈNCIA:Endler, Nicart, Ivana, Joyce, Yanara, Carol (Szymanovski, 77'), Débora (Salo, 85'), Gaitán, Banini, Gio Carreras (Marta Peiró, 63') i Zornoza.BARÇA:Paños, Ruth, Marta Unzué (Gemma Gili, 85'), Line Roddik, Míriam, Mariona (Bárbara Latorre, 70'), Jenni Hermoso, Alèxia (Patri Guijarro, 65'), Leila, Vicky Losada i Torrejón.GOLS:0-1 (58') Marta Unzué.ÀRBITRE:Collado López.T.V.:a les visitants Alèxia, Roddik i Bárbara Latorre.

Xavi Llorens deixarà l'equip

A banda de la victòria al camp del València, ahir va ser notícia que Xavi Llorens deixarà la banqueta del femení després d'onze temporades al capdavant del primer equip femení de l'entitat. Llorens, que dimarts ho anunciarà públicament en una roda de premsa (11 h), seguirà vinculat al club blaugrana amb el projecte Masia 360. L'anunci arriba abans de començar una setmana clau per al conjunt blaugrana, que es jugarà el títol de lliga contra l'Atlético. Aconsegueixi o no els dos trofeus encara en joc, Llorens deixarà l'equip amb un palmarès increïble, entre el qual destaquen quatre títols de lliga, tres copes i set copes Catalunya, i sobretot, la seguretat que l'equip ha fet un pas de gegant durant la seva etapa: de ser un equip de mitja taula a la lliga estatal a professionalitzar-se i lluitar entre les millors d'Europa.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)