3a divisió FEF

Ho tornen a fer i ja són cinquens

Cinc seguides. El Peralada encadena el cinquè triomf al camp del Vilafranca gràcies a un gol de Bertomeu en la segona part i es consolida com a candidat a jugar la promoció d’ascens

vilafranca 0 peralada 1

VILAFRANCA:Casamayor, Fontanils, Illescas (Micó, 62’), Boira, Jordi Oribe, Ribeiro (Segura, 26’), De la Torres (Luca, 76’), Via, Montserrat, Masqué i Max.PERLADA:Aroca, Canal (Jorge Torres, 82’), Cunill, Romero, Guillem, Èric Vilanova, Pol Gómez, Josu (Arnau Ortiz, 73’), Ritxi, Ferrón i Bertomeu (Sergio Álvarez, 79’).GOLS:0-1 (58’) Bertomeu.ÀRBITRE:Fernández Morillo.T.G.:Als locals Oribe, Illescas, Via, Casamayor, Ivan León, De la Torre i al tècnic Ivan Moreno, i als visitants Ritxi, Èric Vilanova, Canal, Ferrón i Sergio álvarez.PÚBLIC:Uns 400 espectadors.

Els adjec­tius per defi­nir el que està acon­se­guint el Pera­lada ja s’han esgo­tat. Ahir, per cinquè par­tit seguit –sis comp­tant el del Reus–, els xam­pa­nyers van cele­brar la victòria al camp del Vila­franca (0-1) i han sumat 21 dels 24 punts pos­si­bles en la segona volta que li han permès esca­lar fins a la cin­quena posició. Si una cosa és clara, i ja no cal ama­gar-se’n, és que, d’aquí al final, l’objec­tiu és com­plir el somni de jugar el play-off.

Al camp del Vila­franca, els xam­pa­nyers van suar de valent, perquè en la pri­mera part van tenir el con­trol del par­tit, però no els va ser­vir per gene­rar oca­si­ons clares de gol. De fet, fins just abans del des­cans cap de les dues por­te­ries va haver de tre­ba­llar i les oca­si­ons que van arri­bar al final no van aca­bar en res. Després de la represa, qui va prémer l’acce­le­ra­dor va ser el Vila­franca, que va collar un Pera­lada a qui el des­cans no li va aca­bar d’anar bé. Però quan sem­blava que més patien els d’Albert Carbó va arri­bar el 0-1 en una falta late­ral que Ber­to­meu, a cen­trada de Josu, va con­ver­tir en gol. Un dia més, els xam­pa­nyers col­pe­ja­ven en la segona part i en l’última mitja hora es van poder cen­trar a con­te­nir els atacs d’un Vila­franca que ho va inten­tar amb més cor que cap i va topar amb una defensa molt sòlida.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)