2a divisió FEF

El jutge cita el CSD abans de resoldre la mesura cautelar demanada pel Lleida Esportiu

2a divisió B. El Lleida Esportiu ha rebut un auto del jutjat central del contenciós-administratiu de l’Audiència Nacional en el qual s’especifica que el CSD té un termini de 10 dies per presentar al·legacions

Nou capítol en el litigi que manté el Lleida Espor­tiu amb la FEF i el CSD en con­tra de la mesura de donar per aca­bada la lliga de segona B i orga­nit­zar un play-off d’ascens exprés a segona A entre els qua­tre pri­mers de cada grup.

El con­junt de la Terra Ferma ha anun­ciat que ha rebut un auto del jut­jat cen­tral del con­tenciós-admi­nis­tra­tiu de l’Audiència Naci­o­nal en el qual s’espe­ci­fica que el Con­sejo Supe­rior de Depor­tes, a través de la seva pre­si­denta, Irene Lozano, té un ter­mini de 10 dies per pre­sen­tar les al·lega­ci­ons cor­res­po­nents abans de pren­dre una mesura cau­te­lar.

El Lleida va sol·lici­tar el pas­sat 8 de maig l’adopció de la mesura cau­te­laríssima con­tra la reso­lució de la comissió dele­gada de la FEF i, tot i que el jutge no ha accep­tat el fet de no escol­tar a les parts (la cau­te­laríssima) si ha tra­mi­tat la mesura cau­te­lar i donarà audiència a les dues parts.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)