Girona

Una incertesa que s’allarga

El capità. A quatre dies del tancament del mercat, el futur d’Àlex Granell no és clar

Paral·lela­ment a Stu­ani, un altre nom propi potent de la plan­ti­lla del Girona ha vis­cut una situ­ació com­pli­cada durant tot l’estiu. És el capità i juga­dor amb més par­tits al club de la plan­ti­lla, Àlex Gra­nell. “Juga­dors com ara Stu­ani o Gra­nell són sucu­lents per a equips de pri­mera divisió. Són grandíssims pro­fes­si­o­nals i tenen ganes de que­dar-se. Pas­sarà el que sigui millor per a ells i per al club”, indi­cava abans de viat­jar cap a Gijón Fran­cisco Rodríguez. Gra­nell ha rebut diver­ses pro­pos­tes, però sem­pre ha man­tin­gut oberta la pos­si­bi­li­tat de con­ti­nuar a Mon­ti­livi. Per mar­xar, hau­ria d’arri­bar una oferta que fos satis­factòria tant per al fut­bo­lista com per al club. En plena incer­tesa, Gra­nell va començar a la ban­queta el pri­mer par­tit, a El Molinón, tot i que Fran­cisco sem­pre li ha mos­trat molta con­fiança.

Els últims dies de mer­cat han d’aca­bar d’acla­rir el futur de diver­sos juga­dors de la plan­ti­lla en un estiu car­re­gat d’inter­ro­gants. Un d’ells és Ber­nardo Espi­nosa, amb qui el club madura un acord per allar­gar-li el con­tracte a canvi de rebai­xar-li el sou.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)