Girona

POL VALENTÍN

FUTBOLISTA DEL FUENLABRADA

“Intentarem ser un equip incòmode per al Girona”

"El Girona segueix sent un dels candidats a pujar"

"Jugar a Montilivi sempre és especial però el fet que no puguin venir la família i els amics a l’estadi fa que perdi una mica"

Pol Valen­tin (Avi­nyo­net de Puig­ventós, 1997) tor­narà a Girona per, defen­sant la samar­reta del Fuen­la­brada, enfron­tar-se al con­junt blanc-i-ver­mell a Mon­ti­livi. La pandèmia però no li dei­xarà dis­fru­tar del par­tit com vol­dria un fut­bo­lista que es va for­mar a la cate­go­ries infe­ri­ors del Figue­res i va jugar al Nàstic i el València Mes­ta­lla abans d’ater­rar aquest estiu al con­junt madri­leny, que ha fet 7 dels 9 punts en joc.

Com està? La situ­ació amb el Covid-19 allà és deli­cada...
S’ha d’anar amb molt de compte amb el què fas i el què dei­xes de fer. Anar de casa a l’entre­na­ment i de l’entre­na­ment a casa. Por­tar-se bé, vigi­lar i cen­trar-se en el fut­bol.
És la nova rea­li­tat del fut­bol. Vostè ve de segona B no havia con­vis­cut amb el pro­to­col i les mesu­res del fut­bol pro­fes­si­o­nal, que ara s’han actu­a­lit­zat.
Es fa una mica estrany. Hi ha molts fut­bo­lis­tes que tenen les seves manies abans de començar i això ha can­viat perquè no podem anar als ves­ti­dors, que és el san­tu­ari dels juga­dors, on cadascú té les seves coses. I es fa estrany per la gent. Al final quan vas a com­pe­tir sem­pre hi ha gent i ara doncs no pot ser.
I com ha estat la seva adap­tació?
Estic molt con­tent. He tin­gut una adap­tació molt ràpida a l’equip. Hi ha molt bona gent al club i a l’equip.
Quin ambi­ent es va tro­bar a l’equip? Van tenir un final de curs tortuós amb els posi­tius per Covid-19 i després per­dent el play-off a l’últim minut al feu del Dépor.
A l’equip el vaig veure molt bé. Amb mol­tes ganes de tor­nar a començar i jugar una nova tem­po­rada. Són com una família i des del pri­mer dia tot­hom em va trac­tar com si hi portés deu anys. En tot moment m’han aju­dat amb qual­se­vol cosa, a què em sentís de gust a la ciu­tat... son aquells petits detalls que li aju­den a un a adap­tar-se millor.
A nivell espor­tiu ha jugat en les tres jor­na­des. Con­tent?
Sí. Intento apro­fi­tar les opor­tu­ni­tats, ja siguin d’inici o des de la ban­queta. Al final soc un juga­dor nou que ha arri­bat en una tem­po­rada atípica amb poc temps de pre­tem­po­rada i adap­tació i és nor­mal. Soc nou, haig d’inten­tar demos­trar i cada cop que surti inten­taré apro­fi­tar-ho al màxim.
Quin objec­tiu té el Fuen­la­brada en la tem­po­rada?
Hem d’anar par­tit a par­tit. La segona divisió A la conei­xem tots, és una cate­go­ria molt com­pli­cada. Hem d’inten­tar asso­lir la per­manència i un cop acon­se­guida, pot­ser es podrà somiar amb altres coses.
Vostè és gironí, tot i no haver-hi públic, li serà espe­cial jugar a Mon­ti­livi?
Sí que és espe­cial però clar, perd força perquè no podrà venir la família, ni els amics, tam­poc els podré veure pel tema del pro­to­col de la lliga... Es fa una mica estrany i perd aquest to espe­cial que té un par­tit que un fut­bo­lista, com és el meu cas, que juga fora de casa i torna a jugar un par­tit. Però amb la situ­ació que hi ha ens hem d’adap­tar.
El mer­cat és obert. Juga­dors mar­xen, d’altres arri­ben... com es viu aquesta situ­ació?
Al final un s’ha d’inten­tar aïllar d’això. Jo em cen­tro en els entre­na­ments, en el cap de set­mana i en dei­xar-ho tot. Si marxa algú li desitjo el millor i si arriba algú nou doncs aju­dar-lo al màxim perquè s’adapti el més aviat pos­si­ble al club i a les idees de l’entre­na­dor.
El Girona està en aquesta situ­ació també, pen­dent d’altes i bai­xes. Com el veu?
Per mi el Girona segueix sent un dels can­di­dats a pujar. Al final no està a pri­mera perquè va per­dre la última eli­mi­natòria del play-off d’ascens. És un equip potent tant a nivell social i econòmic i és un rival molt difícil. Inten­ta­rem posar-li les coses com­pli­ca­des i empor­tar-nos els tres punts.
Com afron­ten el par­tit?
Ani­rem allà a com­pe­tir el par­tit, com hem fet fins ara en les tres jor­na­des que por­tem dis­pu­ta­des. Ser un equip incòmode i apro­fi­tar les oca­si­ons que tin­guem. És una cate­go­ria que es basa molt en com­pe­tir, gua­nyar duels, pilo­tes divi­di­des i això ho estem fent molt bé. Hem de con­ce­dir molt poc al dar­rera i el què tin­guem al davant ficar-les.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)