Territorial

El Llagostera B, un líder que continua sorprenent

1a catalana. El filial blau-i-vermell és l’únic equip del subgrup A del grup 1 que ha aconseguit el ple de victòries en les dues jornades disputades

La pri­mera cata­lana va viure el pas­sat cap de set­mana una nova jor­nada, la segona de la pri­mera fase. Des­gra­ci­a­da­ment les dades poc espe­rançado­res rela­ci­o­na­des amb la pandèmia del coro­na­vi­rus han pro­vo­cat que la FCF, jun­ta­ment amb les auto­ri­tats com­pe­tents, hagin decre­tat la sus­pensió dels par­tits durant les pro­pe­res dues set­ma­nes i els equips hau­ran de fer un parèntesi obli­gat en la com­pe­tició, però no pas en els entre­na­ments.

El Lla­gos­tera dor­mirà els pro­pers quinze dies com a líder del sub­grup A del grup 1 de la pri­mera cata­lana després de con­ver­tir-se en l’únic equip que ha acon­se­guit el ple de punts. Els de Mario Fernández van superar en l’estrena al Vic (3-2) i en l’últim par­tit dis­pu­tat a la Jon­quera (0-1), l’únic que encara no ha pun­tuat.

El duel entre jon­que­rencs i lla­gos­te­rencs va estar car­re­gat de mor­bo­si­tat ja que en el filial hi ha Mario Fernández, l’exen­tre­na­dor dels de l’Alt Empordà el curs pas­sat, a més de diver­sos exju­ga­dors amb pas­sat a l’equip. La igual­tat va ser la nota pre­do­mi­nant en un matx en què els fron­te­rers no van ser prou eficaços com per poder pun­tuar.

En l’altre duel gironí de la jor­nada, el Llo­ret i el Bes­canó van empa­tar a un gol. Adri Expósito va avançar els sel­va­tans però, de seguida, Brice va fer la igua­lada defi­ni­tiva. L’ata­cant ja ha fet dues dia­nes en el que va de curs i és el segon màxim gole­ja­dor de la com­pe­tició per dar­rera de Raúl Cam­payo, del Man­lleu, amb qua­tre gols.

Pel que fa als altres dos repre­sen­tants giro­nins en el sub­grup, l’Escala va estre­nar la case­lla de victòries superant el Vic Riu­pri­mer amb una solitària diana de Moha, que per­met aga­far aire a l’equip diri­git per Sepu. El con­junt que veu pres­si­o­nada la seva tra­jectòria a par­tir d’ara és el Palamós, que tot just va sumar el seu pri­mer punt con­tra el Tona (0-0) i no pot per­me­tre’s badar gaire més en el futur imme­diat si vol posi­ci­o­nar-se al cap­da­vant de la taula i aspi­rar a clas­si­fi­car-se en la segona fase de la lliga amb l’objec­tiu de llui­tar per l’ascens a ter­cera divisió. Per fer-ho pos­si­ble haurà de que­dar entre els qua­tre pri­mers clas­si­fi­cats.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)