2a divisió FEF

El veritable punt d’inflexió, el triomf

2a divisió B. L’Olot vol encadenar la segona victòria després de superar un altre aïllament per culpa de la Covid

L’Olot visita la Feixa Llarga per enfron­tar-se a l’Hos­pi­ta­let (17.30 h) i tor­nar-se a posar al dia després que dos nous casos de Covid detec­tats pocs dies després de jugar con­tra el Barça B (el 25 de novem­bre) obli­gues­sin la plan­ti­lla gar­rot­xina a aïllar-se de nou. Pas­sats els deu dies de pro­to­col, els dos equips de seguida van esta­blir una nova data per evi­tar la con­den­sació que hi haurà pro­pe­ra­ment en el calen­dari, amb més par­tits de lliga i també de copa. “És d’agrair que l’Hos­pi­ta­let hagi entès la situ­ació i hagi posat faci­li­tats. Vam aïllar els posi­tius i vam dei­xar d’entre­nar, és una situ­ació que ja hem vis­cut. Sabem que és un pro­blema però hem de veure la part posi­tiva. L’impor­tant és el que passa al camp i hem de donar bona res­posta i bona imatge per inten­tar gua­nyar el par­tit”, comenta el tècnic de l’Olot, Raúl Gar­rido. Pel que fa al rival, afirma: “Ve d’una der­rota dura, però estan fent bé les coses, per mi és dels equips que millor juguen a fut­bol. Desen­vo­lupa molt bé la seva idea de joc i és un rival difícil que ha gua­nyat els tres par­tits de casa i això vol dir que estan ben tre­ba­llats i tenen un nivell molt alt. Hi anem amb la intenció que es vegin les nos­tres vir­tuts.” El valencià recu­pera Car­les Mas, Aspar, Masó i Pedro, però con­ti­nua amb la baixa de Ballesté i Soler; això sí, amb la con­fiança intacta després de vèncer en l’últim par­tit el Barça B i estre­nar-se en la lliga.

3 Par­tits gua­nyats 1

1 Par­tits empa­tats 2

3 Par­tits per­duts 3

8 Gols a favor 4

11 Gols en con­tra 9

LA PRÈVIA

L’Hospitalet és dels equips que millor juguen. Desenvolupa bé la seva idea de joc i és un rival molt difícil que ha guanyat els tres partits de casa
Vam deixar d’entrenar, però és una situació que ja hem viscut i hem de respondre millor
Raúl Garrido
entrenador de l’Olot
Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.