Girona

Àlex Sala renova amb el Girona fins al 2025

El migcampista de 21 anys Àlex Sala amplia contracte amb el conjunt gironí fins a la temporada 2024/25. El jove nascut a Gavà i format a les categories inferiors de l’Hospitalet i el Barça, va fitxar pel filial blanc-i-vermell el gener de 2021. Des de llavors, ha compaginat la seva participació amb el filial, amb els entrenaments del primer equip. El jove va poder debutar contra el Cartagena i també va tenir minuts contra el Leganés i a la copa. Avui, en l’inici dels entrenaments de pretemporada dels de Míchel, el jove de Gavà no hi ha faltat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció