Girona

Denuncien irregularitats en la tramitació de la Ciutat Esportiva del Girona

La plataforma Salvem Vilablareix Rural, juntament amb Unió de Pagesos i l’Associació Naturalistes de Girona denuncien irregularitats en la tramitació de la ciutat esportiva del Girona. Les entitats avisen que es va aprovar provisionalment l’expedient sense una exposició pública d’un informe demanat a les al·legacions sobre les afectacions agràries a la zona i un estudi d’alternatives que justifiqués la necessitat d’ubicar la infraestructura al pla de la Massana.

Les entitats no han pogut veure ni estudiar en cap moment els informes que van reclamar en les al·legacions, un fet que ja han denunciat al Síndic de Greuges i a la CTUG

En la nota de premsa publicada, les entitats demanen a l’Ajuntament de Vilablareix un nou període d’exposició pública per tal que la ciutadania pugui conèixer l’abast real del projecte i pugui exercir el seu dret de participació en qüestions que afectin el futur del municipi i la seva zona agrícola d’alt valor productiu i natural. Si no ho fes, els contraris a la ciutat esportiva del Girona diuen que el consistori podria incomplir el reglament de la llei d’urbanisme i la llei de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció