Girona

Montilivi ha d’aixecar-se

El Girona no vol pati­ments inne­ces­sa­ris en el tram final de la lliga i per això sap que ha de fer-se fort a Mon­ti­livi, on enca­dena dos par­tits sense vèncer després d’enso­pe­gar con­tra el Getafe (1-2) i empa­tar con­tra el Celta (2-2). De fet, els de Míchel només han gua­nyat un enfron­ta­ment en aquesta segona volta de cam­pi­o­nat i va ser en un dels qua­tre que ha dis­pu­tat davant la seva afició, con­tra Las Pal­mas (2-1).

Els giro­nins són l’onzè millor local de pri­mera després de sumar 20 dels 33 punts que acu­mu­len en total. A Mon­ti­livi, ja s’hi han vist cinc rivals sumant els tres punts –el Barça (1-4), el Madrid (0-3), la Real Soci­e­dad (0-1), el Sevi­lla (1-2) i el Getafe (1-2)– i, el que és pit­jor, els adver­sa­ris hi han can­tat fins a 20 dia­nes de les 40 que ha rebut l’equip. En aquest apar­tat, la plan­ti­lla blanc-i-ver­me­lla com­par­teix el dubtós honor de ser la que més encaixa com a local jun­ta­ment amb l’Osa­suna (7è millor equip a casa) i el Valla­do­lid (20è).

Per sege­llar el més ràpid la per­manència, el Girona ha de tor­nar al camí de la victòria con­tra el València per mirar d’incre­men­tar el marge res­pecte a la part baixa de la taula i donar una ale­gria a l’afició giro­nina, que veu com la segona volta empit­jora la pri­mera, quan tots els esta­ments del club havien dipo­si­tat la més gran de les espe­ran­ces a mirar amunt, una vegada s’hagués aca­bat l’aven­tura en la copa i per Europa.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.