Girona

“És el partit més important de la temporada”

Vicente Moreno Entrenador Osasuna

El tècnic de l’Osasuna va ser clar: “El duel contra el Girona és el més important de la temporada” per a l’equip, tot i evitar el terme final: “Una final és quan no hi ha un partit després.” El tècnic va assegurar que l’equip ha treballat bé durant la setmana, tot i el mal regust que va deixar l’empat contra el Leganés, i va recordar la importància del suport de l’afició: “Sabem que estarà amb nosaltres i els jugadors s’ho mereixen.” També va elogiar el rival: “El Girona és un gran equip, tant col·lectivament com individualment.”

Sobre el plantejament, Moreno va advertir que serà clau disputar la pilota: “Ens trauran la possessió en alguns moments i hem d’intentar que sigui el mínim temps possible.” Va admetre que l’equip no va estar encertat a Montilivi i que no poden tornar a passar tant temps defensant. Va remarcar la implicació del vestidor i la unitat del grup: “Continuem sent una família.” I va lamentar la falta d’encert ofensiu: “El que ens està penalitzant són les àrees.”

També va destacar que l’Osasuna ha sabut mantenir la porteria a zero en més d’un partit i que els gols encaixats han arribat majoritàriament a pilota aturada. Sobre Budimir, hi va afegir: “L’altre dia gairebé demanava perdó, però ha dit que demà en marcarà dos. Tant de bo; s’ho mereix.”

SOBRE BUDIMIR

“L’altre dia demanava perdó, però ha dit que demà en marcarà dos”

ELOGIS AL GIRONA

“El Girona és un gran equip, tant col·lectivament com de manera individual”
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)