Girona

“L’equip necessita més ànima”

Míchel Sánchez Entrenador del Girona

El tècnic madrileny va fer una valoració de la dura derrota: “S’ha de trobar la solució. Avui, després del zero a dos, hem tocat fons anímicament. En el descans els he dit que tenien la capacitat d’aixecar-se en sis partits i mig, i he vist gent que mirava cap endavant. L’equip ha de mirar cada pilota com l’última per sobreviure a primera divisió. Sempre faré costat als jugadors.”

Sobre el missatge que va comentar al final del partit: “Els he dit que estem en una situació molt complicada i molt difícil, però tenim temps i capacitat, i estan preparats. Faria un pas al costat si jo entrenant, amb la meva manera de fer les coses, no ho pensés així”, deia. “Tenim sis partits en l’horitzó i penso que som capaços de superar aquesta situació. Hi ha gent als vestidors i que ha parlat molt bé de les sensacions. Els he deixat parlar en veu alta, perquè necessiten treure les coses que senten i veuen”, va remarcar.

L’ambient que es va viure a Montilivi va ser dolç al principi pels càntics i amarg pel resultat: “L’afició ha estat increïble. Ha estat amb nosaltres en tot moment; nosaltres hem de fer un pas endavant. És normal que després de la primera meitat l’afició no estigui amb nosaltres sempre; ara bé, els necessitem els 90 minuts i hi han estat. Els necessitem molt, estar a primera divisió semblava fàcil, però ara estem en una situació greu. No hem d’assenyalar ningú, i jo em veig feliç de treballar en aquest club i ho faré fins al final amb la consciència tranquil·la per ajudar els jugadors.”

Una de les paraules que més va destacar Míchel va ser una mancança que creu que té el seu conjunt: “A l’equip li falta ànima. Creure’s que van a fer mal i que entenguin que s’hi juguen la vida. Es nota que tenen molta desconfiança i això em preocupa.”

Sobre el seu futur: “A mi sempre m’han donat la confiança. Soc molt humil, però soc molt orgullós i tinc talent per passar aquesta situació, he passat situacions dolentes. He de trobar la clau amb els jugadors.”

MISSATGE CLAR

“Tenim sis partits en l’horitzó i tenim capacitat per tirar-ho tot endavant”

SENSIBLE

“Faig costat als jugadors, ara necessiten més que mai empatia. Estan patint”
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció