Girona

El Girona acaba sec

1a volta

Girona 0 Real Sociedad 1

GIRONA:Gazzaniga; Francés (Minsu, 59’), David, Krejcí; Arnau, Iván, Miguel, Van de Beek (Misehouy, 59’), Yangel; Miovski (Stuani, 59’) i Danjuma.REAL SOCIEDAD:Remiro, Gómez, Aguerd, Zubeldía, Aramburu, Zubimendi, Barrene (Javi López, 59’), Brais (Turrientes, 80’), Sucic, Oyarzabal (Becker, 80’) i Óskarsson (Kubo, 65’).GOLS:0-1 (44’), Oyarzabal.ÀRBITRE:Soto Grado.T.G:Arnau (30’), Brais (55’) i Yangel (74’).

El Girona va encaixar la segona derrota a Montilivi en lliga en un partit en què la Real Sociedad va ser més eficaç a les àrees. Oyarzabal, amb un cop de cap abans del descans, va fer l’únic gol del matx després d’una pèrdua al mig del camp. Els de Míchel van tenir trams de bon joc, sobretot en la primera, però van ser incapaços de transformar les arribades en gols. En la represa, els bascos van dominar més clarament el mig del camp i van saber controlar el ritme. El Girona va reaccionar tard i, malgrat una ocasió clara de Danjuma, va perdre.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció