OK Lliga

Un Caldes dominador guanya amb facilitat a la pista del Lloret

OK Lliga. L'equip local va tenir moltes dificultats per acostar-se a la porteria rival

LLORET 1 CALDES 4

CH LLORET:Serra, Lluís Grau, Farré, Marc Grau i Àlex Grau –equip inicial–; Ariza, Ramos, Patau i Sulé.LÀSER CALDES:Campor, Molera, Rovira, Urbano, Roger Acsensi –equip inicial–; Galbas, Alexandre Acsensi i Pastor.GOLS:0-1 (5') Rovira, de falta directa. 0-2 (29') Galbas. 0-3 (30') Roger Acsensi. 0-4 (38') Rovira, de falta directa. 1-4 (45') Marc Grau.ÀRBITRES:Valverde i Gómez.FALTES:9 el Lloret i 8 el Caldes. Blaves a Lluís Grau i Àlex Grau, del Lloret.COMENTARI:per si no en tenia prou amb la baixa de David Plaza, el Lloret va haver d'afrontar gairebé tot el partit contra el Caldes sense Lluís Grau, que va rebre un cop de bola en el minut 6 i va necessitar punts de sutura. Només un minut abans el Caldes ja havia obert el marcador. Un preàmbul del que seria tot el partit, en què es va convertir en el gran dominador. Al Lloret li va costar déu i ajuda arribar a la porteria contrària, tot i que va tenir alguna oportunitat abans del descans, aturada pel porter Campor. En el segon temps, el Caldes va sentenciar amb dos gols en menys d'un minut gràcies a dos contraatacs de Galbas i Roger Acsensi. Quedaven encara vint minuts de partit, però el Lloret va ser incapaç de desestabilitzar un Caldes molt ben plantat a la pista. Marc Grau va fer l'únic gol per al Lloret quan faltaven pocs minuts per al final.
ENRIC LÓPEZ
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció