Més hoquei

La copa, a Palafrugell

L'Ajuntament de Palafrugell va reconèixer ahir el Club Hoquei Palafrugell després del títol de copa assolit el cap de setmana passat a Sant Cugat del Vallès, en el major èxit de l'entitat des que es va fundar (1954). El president del club va rebre una placa commemorativa de mans de l'alcalde, que els va felicitar pel títol i els va encoratjar a assolir l'ascens a l'OK Lliga: “Situaria el Club Hoquei Palafrugell en la màxima categoria estatal, una fita històrica per a l'esport palafrugellenc que, a la vegada, serveix també de promoció de la població arreu.” Els jugadors i els tècnics també van rebre un trofeu de felicitació.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció