Més hoquei

El Palafrugell guanya la copa de la Princesa

El CH Palafrugell va guanyar la copa de la Princesa d’hoquei sobre patins en derrotar el Liceo B en la final disputada, ahir, a Riazor. El partit va acabar amb empat a tres i l’equip empordanès no es va imposar a l’equip amfitrió fins a la tanda de penals (2-3). Aquesta és la segona vegada que el Palafrugell aixeca aquest trofeu. La primera va ser el 2017, a Sant Cugat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció