OK Lliga

HOQUEI SOBRE PATINS.

El Generali Palau celebra el títol amb la seva afició

El Generali Palau va celebrar divendres al vespre el títol de l’OK Lliga amb la seva afició. L’equip va fer una rua pel poble i també va ser rebut a l’Ajuntament amb tots els honors després d’haver conquerit per segon cop el títol, celebrat amb un triomf a casa en l’última jornada contra el Manlleu. El club ha completat la millor temporada de la seva història en la qual també va ser subcampió de la lliga europea, fet que li permetrà jugar el curs vinent per primera vegada la copa intercontinental.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció