Lliga Europea

La lliga europea oficiosa es jugarà de l’11 al 17 d’abril a la Corunya

Els dotze equips de l’asso­ci­ació de clubs euro­peus EHCA juga­ran la lliga euro­pea ofi­ci­osa a la Coru­nya de l’11 al 17 d’abril en plena Set­mana Santa, en un tor­neig orga­nit­zat pel Depor­tivo Liceo i bate­jat amb el nom de Gol­den Cup 50 perquè serà un dels actes del cin­quantè ani­ver­sari de la fun­dació del club gallec. L’Spor­ting, campió de les dues últi­mes edi­ci­ons ofi­ci­als –la dar­rera jugada a Luso en un for­mat mes curt del con­ven­ci­o­nal–, el Barça –el club amb més títols (22)–, el Porto i el Liceo seran els qua­tre caps de sèrie dels qua­tre grups de tres equips que es con­fi­gu­ra­ran per sor­teig, amb l’única pre­missa que un grup no pot estar for­mat ínte­gra­ment per tres equips de la mateixa lliga. La fase de grups es jugarà de dilluns a dime­cres i dijous hi haurà des­cans. Els quarts es dis­pu­ta­ran el diven­dres, les semi­fi­nals el dis­sabte i la final, el diu­menge.

Els altre tres con­junts de l’OK Lliga són el Reus Vir­gi­nias, el Noia Frei­xe­net i el Recam Làser Cal­des. La nòmina de por­tu­gue­sos la com­ple­ten el Ben­fica, l’Oli­vei­rense i el Bar­ce­los i també hi pren­dran part el Forte dei Marmi de la lliga ita­li­ana i el Saint-Omer de la fran­cesa. Pel curs vinent, els clubs de l’EHCA han pac­tat el retorn a la com­pe­tició ofi­cial del comitè euro­peu (WSE-TH) de la qual aquesta tem­po­rada n’han exer­cit dis­sidència perquè no esta­ven d’acord amb el for­mat plan­te­jat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.