Lliga Catalana

Tres places de les semifinals per decidir

Hoquei sobre patins. El Palau és l’únic que s’ha assegurat disputar la final a quatre de la lliga catalana femenina a una jornada del final

La lliga cata­lana feme­nina arriba a la seva última jor­nada de la fase de grups i només un equip, el Gene­rali Palau, està clas­si­fi­cat per a la final a qua­tre que es dis­pu­tarà el dis­sabte 5 i el diu­menge 6 d’octu­bre a Roda de Ter. Les altres tres es deci­di­ran en aquesta dar­rera jor­nada.

El Gene­rali Palau és el pri­mer del grup A amb dues victòries i 6 punts, i ja està clas­si­fi­cat. La segona plaça se la dis­pu­ten el Vol­tregà (4 punts) i el Cer­da­nyola (1). Les oso­nen­ques visi­ten el Palau i les valle­sa­nes reben l’Orkla Bigues i Riells i si gua­nyen podrien atra­par el Vol­tregà, si perd el seu par­tit. Van empa­tar (4-4) en l’enfron­ta­ment par­ti­cu­lar i tot depen­dria de la diferència de gols.

En el grup B no hi ha cap clas­si­fi­cat i tres equips amb pos­si­bi­li­tats. El Vila-sana i el Mar­ti­ne­lia Man­lleu tenen 4 punts i el Lider­grup Mataró 2. Les mata­ro­ni­nes reben l’Oxi­gen Sant Cugat (0 punts i eli­mi­nat) i les llei­da­ta­nes reben les oso­nen­ques i l’equip que gua­nyi es clas­si­fi­carà. Amb un empat hi podria haver un tri­ple empat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)