OK Lliga

Aina Florenza no continuarà en el Palau la propera temporada

La davantera mataronina deixarà l’equip després de set temporades

Aina Florenza no continuarà en el Generali Palau la propera temporada. La davantera mataronina ha decidit afrontar nous reptes en la seva trajectòria esportiva i deixarà l’equip vallesà al final de la present campanya, després de set temporades en el club. Aina Florenza, de 22 anys, es va formar en el CH Mataró i va fitxat pel Palau la temporada 2028/19 amb setze anys. Des de llavors ha ajudat al Palau a guanyar 2 lligues europees, 4 OK Lligues, 1 copa i 1 supercopa. A més ha estat 3 vegades escollida MVP de la lliga i en 4 ha estat la màxima golejadora de la competició.

Tampoc continuarà en el Palau la jove promesa de 16 anys, Elsa Salvanyà, que està essent habitual al primer equip aquesta temporada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció