Copa

El Noia Freixenet la fa grossa

Hoquei sobre patins. Copa. Fa fora el pressionat Barça, el campió i vencedor de les tres últimes edicions, i jugarà la semifinal contra el Lleida

Barça 0 Noia 2

BARÇA:Carles Grau, Barroso, Alabart, Marc Grau i Llorca -equip inicial-; Pascual, Álvarez, Font i Sergi Aragonès.NOIA FREIXENET:Blai Roca, Esteller, Salvadó, Jordi Bargalló i morales -equip inicial-; Costa, Xavier Aragonès, Gabarró i Andreu.GOLS:0-1 (33’) Salvadó. 0-2 (41’) Xavier Aragonès.ÀRBITRES:M. Díaz i J. Sánchez. Blava a Marc Grau.FALTES:12 del Barça i 13 del Noia.

El Noia Freixenet va fer saltar la banca contra el Barça, el vigent campió, el màxim favorit i vencedor de les tres últimes edicions, i jugarà dissabte la primera semifinal de la copa Calafell 2025 contra el Pons Lleida (15.45 h). Hauria pogut ser el darrer partit de copa de la trajectòria esportiva de Jordi Bargalló, que va jugar molts minuts i va demostrar la seva vàlua, com la resta de l’equip de Carlos Cortijo, que va saber gestionar el partit i aprofitar l’ansietat d’un Barça pressionat per l’eliminació europea.

El Noia hauria pogut avançar-se en una falta directa llançada per Morales per una blava a Marc Grau. El Barça va tenir un pal d’Aragonès com a millor atac d’un primer temps de precaucions, un duel clàssic de copa entre dos equips que no volien cometre errors. Sense tirar coets, el partit va agafar una mica més de ritme en el segon temps. Salvadó el va incendiar aguantant molt bé la sortida de Grau i aprofitant una bona passada de Xavier Aragonès. Grau va evitar el 0-2 en un penal llançat per Costa. Gabarró va malbaratar una altra oportunitat de sentenciar en una directa provocada per la desena blaugrana. Xavier Aragonès, pletòric, va clavar el 0-2 en el minut 41 en una gran acció personal. Font, especialista en faltes directes, ho va provar a un sol toc però Roca va rebutjar i va acabar de posar el peu al coll del Barça, que va fer atacs estèrils sense porter.

Patrocini

La F4 de la Europe Cup, a Les Comes

El pavelló de Les Comes d’Igualada repetirà com a seu de la final a quatre de la Europe Cup, que es disputarà els dies 29 i 30 de març. L’Igualada, vigent campió que va derrotar el Follonica al coliseu arlequinat en la final, jugarà la primera semifinal contra el Pons Lleida el 29 de març a les 16 h. En l’altra s’enfrontaran el Riba d’Ave i el Tomar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)