OK Lliga

El Vila-sana esgarrapa un empat a Fraga (1-1)

Hoquei sobre patins. El Palau no passa de l’empat a la pista del Voltregà (3-3) i el Telecable és ara mateix el millor situat en l’OK lliga

L’Esneca Fraga manté el lideratge de l’OK Lliga Femenina, que enguany es disputa sense play-off, amb només un punt de marge sobre el Telecable però amb un partit més. El meritori empat del Vila-sana Coop d’Ivars a la pista de la Franja (1-1) amb un gol de victòria Porta –Ariana Gutiérrez va fer el de les locals– li resta possibilitats, mentre que el conjunt del Pla d’Urgell està a sis punts del líder, també amb un partit menys jugat. El Telecable va vèncer a la pista del Corunya (1-2) i es podria ressituar líder en la propera jornada quan iguali els partits jugats amb el Fraga. El Voltregà Movento Stern, per la seva banda, va obtenir un empat meritori a casa contra el Generali Palau (3-3), que està empatat a 49 punts amb el Vila-sana i que també haurà d’esperar que els dos de dalt punxin per aspirar al títol. El Martinelia Manlleu, que és cinquè, va guanyar a la pista del Bembibre (2-3), mentre que el Raxoi, el cuer, va donar la sorpresa a la pista del Bigues i Riells (2-3) i continua somiant en la permanència. Aquest dos equips i l’Alcalá son en zona de descens.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)