Internacional

Lluita per acabar primer

Hoquei sobre patins. El Barça Lassa rep el Porto conscient que una victòria l'acostaria al primer lloc del grup i que si l'altre partit acabés en empat es classificaria per als quarts

El Barça Lassa i el Porto Fide­li­dade es tor­nen a enfron­tar en un altre clàssic de l'hoquei sobre patins euro­peu dues set­ma­nes després del seu ante­rior par­tit en aquest grup A de la lliga euro­pea. Els dos equips tenen molt clar el que s'hi juguen i que no podran cedir gens per acon­se­guir el seu objec­tiu: el pri­mer lloc del grup. Els por­tu­gue­sos saben que si gua­nyen al Palau Blau­grana es clas­si­fi­ca­ran matemàtica­ment i també s'asse­gu­ra­ran la pri­mera posició del grup de cara a tenir el par­tit de tor­nada a casa en els quarts de final. Per als blau­grana és dife­rent. La der­rota per 1-0 a Por­tu­gal fa que hagin de gua­nyar per més d'un gol per aspi­rar a ser pri­mers, i no s'asse­gu­ra­rien la clas­si­fi­cació. El Barça només es clas­si­fi­ca­ria si gua­nya i els altres dos equips del grup, el Bre­ganze i l'Iser­lohn, empa­ten a la pista ita­li­ana, tal com van fer en la pri­mera volta a Ale­ma­nya.

El tècnic del Barça, Ricard Muñoz, des­ta­cava que el par­tit és impor­tant però “no deter­mi­nant”, i dei­xava clar l'objec­tiu: “Inten­tar gua­nyar, això ens habi­li­ta­ria per aspi­rar al pri­mer lloc inde­pen­dent­ment de la diferència de gols.” Ricard Muñoz espera un Porto que sigui sòlid en defensa i que con­tra­a­ta­qui bé, i res­pecte al seu equip diu: “Hem de ser més encer­tats i, evi­dent­ment, a la nos­tra pista som més forts i més valents a l'hora de bus­car situ­a­ci­ons.”

L'exblau­grana Rei­naldo García, a qui es farà un petit reco­nei­xe­ment en el seu retorn al Palau, expli­cava res­pecte al par­tit: “Pri­mer hem de defen­sar bé i després ata­car amb con­cen­tració i inten­si­tat.” L'argentí con­si­dera que serà un par­tit dife­rent del que van jugar a Porto perquè el Barça no tindrà tan­tes pre­cau­ci­ons: “Sor­tirà a bus­car el resul­tat favo­ra­ble des del pri­mer minut.”

En el grup D el Liceo rep l'Oli­vei­rense en una situ­ació sem­blant a la dels blau­grana: els gallecs han de gua­nyar i recu­pe­rar l'ave­rage par­ti­cu­lar –van per­dre 4-2 a Por­tu­gal–, per con­ti­nuar aspi­rant a aca­bar pri­mers de grup.

Hoquei patins. Lliga europea Grup A

Pos. Equip PTS PJ G E P GF GC
1 Porto 12 4 4 0 0 26 3
2 Barça Lassa 6 4 2 0 2 21 6
3 Breganze 4 4 1 1 2 16 15
4 Iserlohn 1 4 0 1 3 10 49
Darrera actualització: 12-12-2015 23:00:28

Hoquei patins. Lliga europea Grup B

Pos. Equip PTS PJ G E P GF GC
1 Benfica 12 4 4 0 0 27 11
2 Vic 9 4 3 0 1 21 6
3 Bassano 3 4 1 0 3 15 30
4 Merignac 0 4 0 0 4 8 24
Darrera actualització: 12-12-2015 23:00:44

Hoquei patins. Lliga europea Grup C

Pos. Equip PTS PJ G E P GF GC
1 Forte dei Marmi 10 4 3 1 0 24 17
2 Moritz Vendrell 9 4 3 0 1 18 13
3 Valongo 4 4 1 1 2 18 19
4 Quevert 0 4 0 0 4 10 21
Darrera actualització: 12-12-2015 23:00:29

Hoquei patins. Lliga europea Grup D

Pos. Equip PTS PJ G E P GF GC
1 Oliveirense 9 4 3 0 1 24 17
2 Liceo 9 4 3 0 1 19 12
3 Viareggio 6 4 2 0 2 21 22
4 Basilea 0 4 0 0 4 16 29
Darrera actualització: 05-02-2016 13:00:04

El Vic i el Vendrell volen guanyar i fer un pas clau

El Vic i el Moritz Vendrell intentaran aconseguir la victòria contra els seus rivals francesos, el Marignac i el Quevert, respectivament, per fer un pas decisiu cap a la classificació per als quarts. No la poden aconseguir en aquesta jornada, però sí que poden quedar a prop, sobretot els osonencs. Un triomf del Vic, combinat amb una victòria del Benfica portuguès contra el Bassano, li donaria sis punts de marge sobre els italians a dues jornades del final –sis punts–. El Bassano el podria atrapar si el Vic ho perd tot i ells guanyen els francesos i el mateix Vic. Per superar el Vic, però, hauria de recuperar el 8-0 que va encaixar a Osona. Un triomf del Vendrell combinat amb una derrota del Valongo a la pista italiana del Forte dei Marmi deixaria els penedesencs amb cinc punts de marge sobre els portuguesos amb sis per disputar-se, i amb la visita pendent a Portugal, on es podria jugar la classificació.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)