Ciclisme

ciclisme

l'adéu del Purito

Tres proves més per a Purito abans de retirar-se

Ciclisme. Correrà les clàssiques de Llombardia i Milà-Torí i el Tour d'Abu Dhabi

Joaquim Rodríguez ha decidit prorrogar el final de la seva carrera fins a la cloenda d'aquesta temporada. El corredor català havia anunciat que es retiraria després de la prova en ruta dels Jocs Olímpics de Rio de Janeiro, en què va ser cinquè, però finalment encara correrà tres proves més abans no acabi l'any. Purito reapareixerà el 28 de setembre per participar en la Milà-Torí. Quatre dies després disputarà el Giro de Llombardia i donarà definitivament per tancada la seva carrera després de disputar el Tour d'Abu Dhabi, entre el 20 i el 23 d'octubre. El català va explicar ahir que havia sentit “nostàlgia” els primers dies de la Vuelta i que li hauria agradat ser a la “línia de sortida”, una sensació que li va “anar passant” amb el pas dels dies.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció