Ciclisme

Ciclisme

De la Cruz i Prades, en la primera llista del mundial

Ciclisme. Els dos ciclistes catalans aspiren a competir per primer cop en aquesta cita en la prova que es disputarà a Qatar el 16 d'octubre

El sabadellenc David de la Cruz (Etixx) i el ciclista d'Alcanar Edu Prades (Caja Rural) han estat inclosos en la preselecció espanyola per al campionat del món de ciclisme, que es disputarà el 16 d'octubre a Doha (Qatar). De la Cruz ja va debutar amb la selecció espanyola en el campionat d'Europa, i va tenir un paper determinant en els darrers quilòmetres. Això fa que tingui moltes possibilitats que el seleccionador, Javier Mínguez, l'inclogui en la llista final. Prades es beneficia d'un recorregut planer, ideal per a velocistes amb fons. El líder de l'equip serà Alejandro Valverde (Movistar).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció