Més esport

Pinsach impressiona en el seu debut

Supersport. Remunta 17 posicions i acaba sumant els punts del 14è lloc, a Magny-Cours

Debut difícil amb final posi­tiu per a Xavi Pin­sach (Honda-Lorini) en el mun­dial de Supers­port. Amb el 21è lloc en l'engra­e­llat després d'uns entre­na­ments com­pli­cats per la pluja, el pilot de d'ETG Racing va veure's per­ju­di­cat per una cai­guda múlti­ple en la sor­tida i va pas­sar 31è al final de la pri­mera volta. En qua­tre vol­tes ja havia gua­nyat deu posi­ci­ons i a tres vol­tes del final va apro­fi­tar els pro­ble­mes d'Okubo per entrar en els punts. Encara va apro­fi­tar un altre aban­do­na­ment per pujar al 14è lloc, amb una de les motos amb menys velo­ci­tat punta de la gra­e­lla. Li van fal­tar dues dècimes per atra­par el 13è.

La cursa la va gua­nyar Jules Clu­zel (MV Agusta), davant de Tuulu (Yamaha) i del com­pany de Pin­sach, Alex Bado­vini.

En Super­bikes, doble victòria de Chaz Davies (Ducati), amb el català Jordi Tor­res (BMW) en cator­zena posició en la pri­mera cursa i en setena en la segona. Tor­res també és setè del cam­pi­o­nat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.