Ciclisme

Triomf de Guillem Sanz.

El pilot de Sant Gregori va guanyar la quarta copa catalana d'enduro descens de BTT, a Pineda de Mar. Sanz (GAES), líder de la general del campionat que es tanca el mes que ve a Castellolí, va ser el més ràpid en un traçat curt i ràpid i marcat per la pluja. Jeroni Fajardo (Cat Bike) i Carles Barcons (Maxxis) van completar el podi.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció