Més esport

Handbol

mundial

David Balaguer, en la preselecció

Handbol. L'extrem és una de les novetats de la llista inicial de Jordi Ribera per al mundial, en què també hi són Tomàs, Rivera, Cañellas, Viran i Figueras. Dels dinou convocats, se'n descartaran tres

L'extrem dret català David Bala­guer (Nan­tes) és una de les nove­tats en la llista de dinou juga­dors que afron­ta­ran la pre­pa­ració per al mun­dial de França, del 26 al 30 de desem­bre a Leganés. D'aquesta llista, Jordi Ribera des­car­tarà el por­ter Xoan Ledo i un altre juga­dor abans de dis­pu­tar el tor­neig d'Irun, del 6 al 8 de gener amb els com­bi­nats de l'Argen­tina, Polònia i Qatar. Després d'aquesta com­pe­tició, el tècnic català encara des­car­tarà un últim juga­dor per defi­nir el grup de setze esco­llits que com­pe­ti­ran en el mun­dial de l'11 al 29 de gener.

L'entrada de Bala­guer ha pro­pi­ciat la sor­tida del també català Fer­ran Solé (Tolosa), que havia jugat els dos últims par­tits amb l'equip esta­tal. “El David està fent una gran tem­po­rada, tant en la lliga fran­cesa com en la com­pe­tició euro­pea”, va sen­ten­ciar Ribera. Els altres cinc cata­lans con­vo­cats són el late­ral esquerre Joan Cañellas (Var­dar), els extrems Víctor Tomàs i Valero Rivera (Barça Lassa), l'espe­ci­a­lista defen­siu Viran Mor­ros (Barça Lassa) i el pivot Adrià Figue­ras (Fraikin Gra­no­llers). També es man­te­nen a l'equip els juga­dors del Barça Gon­zalo Pérez de Var­gas, com a por­ter, i Raúl Entrerríos, com a cen­tral.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)