Handbol

El Bordils constitueix una junta gestora

Handbol. Compte enrere amb la dissolució del club com a amenaça, si no hi ha candidats

Joan Martín, Manela Blàzquez, Cris­tina Bar­celó, Txell González, Quim Pou, Josep Gallardo i Esteve Moré for­men la junta ges­tora de l'Hand­bol Bor­dils, cons­tituïda per diri­gir el club per un màxim de tres mesos.

Esgo­tat el ter­mini de pre­sen­tació de can­di­da­tu­res, el procés elec­to­ral apro­vat en l'assem­blea de l'11 de gener pre­veu la con­vo­catòria d'unes sego­nes elec­ci­ons. La junta ges­tora remarca que es tracta de l'inici d'un compte enrere al final del qual hi ha la dis­so­lució del club com a tal si no es pre­senta una can­di­da­tura. Un exju­ga­dor del club es va pre­sen­tar com a can­di­dat per evi­tar-ho, però la falta d'un equip que l'acom­panyés va fer impos­si­ble la cons­ti­tució d'una can­di­da­tura. La junta ges­tora, desil·lusi­o­nada per la minsa assistència en l'assem­blea de l'11 de gener, es plan­teja fer acci­ons que impli­quin la massa social del club i que aju­din el can­di­dat a tro­bar suports per fer una nova junta.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)