Més esport

El Cortal de la Devesa, un lloc per créixer

Surf d’estel. Els ‘riders’ de la WKL Youth Cup demostren el seu gran nivell

La segona jornada de la World Kiteboarding League (WKL) Youth Cup, la cinquena edició de la qual es disputa fins divendres a Sant Pere Pescador, va tornar a mostrar el creixent nivell dels riders que han d’acabar competint en el circuit professional i que cada any ofereixen millors actuacions a la Costa Brava. A l’espera que avui entrin en acció els riders de 17 i 18 anys, ahir es van fer 14 eliminatòries (12 de nois i 2 de noies) en les quals alguns dels favorits, com el francès Oscar Perrineau i l’egipci Karim Mahmoud (12-14), Adrián Carbonell, l’anglès Tom Bridge o el mexicà Anthar Racca (15-16) van accedir a les seves finals. La Youth Cup 2017 també ofereix als seus participants la possibilitat de participar en clínics d’entrenament.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció