Rugbi

Rugbi

Lliga

El Barça no falla contra La Vila

Rugbi. Els blaugrana van obtenir la primera victòria en la segona jornada del campionat de lliga, mentre que la Santboiana va perdre clarament al camp del subcampió, El Salvador

El Barça va cele­brar la pri­mera victòria al cam­pi­o­nat de lliga en impo­sar-se a La Vila (36-11), un equip recent ascen­dit a la cate­go­ria i que el 2011 va gua­nyar el títol. El tri­omf per­met als blau­grana ocu­par posi­ci­ons de play-off.

L’enfron­ta­ment dis­pu­tat a la Tei­xo­nera va ser equi­li­brat durant el pri­mer temps i es va arri­bar al des­cans amb un ajus­tat 15 a 10. Però la reso­lució dels de Tomy Gar­cia en la segona mei­tat va per­me­tre al Barça adju­di­car-se la victòria amb boni­fi­cació inclosa. La set­mana que ve els cata­lans tenen una bona opor­tu­ni­tat de con­fir­mar el bon inici de lliga, ja que reben l’Her­nani a casa, un equip que encara no ha sumat cap victòria.

D’altra banda, la Sant­bo­iana no va poder res­ca­ba­lar-se de la der­rota en la pri­mera jor­nada de lliga a casa con­tra el Senor Inde­pen­di­ente i va tor­nar a per­dre, en aquest cas con­tra el Sil­verS­torm El Sal­va­dor (40-12), sub­campió de lliga i víctima dels cata­lans en la final de l’última edició de la copa. Els del Baix Llo­bre­gat van veure ben aviat que ho tin­drien com­pli­cat per fre­nar un rival que va aca­bar amb sis mar­ques. La Sant­bo­iana ocupa la novena posició amb dos punts.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)